Tisdag

23.15
En helt galen helg!
Jenny och Johan från eskilstuna kom på besök.
Vi tog en sväng till kramfors och köpte oss pizzamackor!
Såklart!
Passade på att kolla på Dollar och gå på bolage ;p.
Sen tog vi bussen till näsåker där de väntar Urkult.
sov där över natten och tog de lite lugnt på söndagen.

Jobb väntade på måndag morgon och gästerna åkte hem.
De kommer upp en hel del bilder sedan förhoppningsvis.

Idag har jag också jobbat.
9-18
Det känns tufft att jobba sånna pass.
Kastade i mig lite mat.
skulle iväg till svärmor och göra vårrullar.
vi gjorde klar dom rätt fort ändå för att bara vara andra gången :P
men när jag kommer fram så hade jonas gjort kenny kycklingen!
Satan..
Kommer nog inte hinna äta något av den innan jag åker till etuna igen.
Men men sånt händer.
får försöka göra den själv.

Men nu ska jag fortsätta att kolla på Happy Feet som jag började kolla igår.
Tycker dom är så söööt när dom är små.

Natti natt! <3


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Helgen var jätte rolig!! :D Man var lagom trött när man kom hem! ;)

2010-08-15 @ 15:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback