Torsdag

20.20
Jobbade idag 8-13.
For iväg till Nettan en sväng och surrade på innan jag for hem.
Gjorde vårrullar häromdagen så idag fick mamma och pappa smaka på dom.
mycket mycket mycket gott!
skulle verkligen kunna äta de jämt!
Sen idag har ja inte gjort så mycket mer.
For upp på bruks å tränade agility en sväng.
Städade när jag kom hem.
Ebbe satt på sängen och tittade på mig som om han var rädd att bli lämnad kvar.
höll ju på att packa ner sånt jag inte kommer använda mer här.
det är som sagt inte alls länge kvar nu.
Snart är man nere i Eskilstuna i plugget igen.
Ganska skönt ändå.
Hoppas på att de kommer vara bra väder där nere.
Så jag får känna på lite sommar jag också.

Nu tro ja att jag och ebbe ska mysi mysa lite.
Han är lite halv sur idag.
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback