Torsdag

10.54
Tog på mig jobb idag också..
hur dum får man vara ?
fast då gör man någon nytta iaf.
igår var jag till graninge och hälsade på farmor och farfar.
blev bara en snabbis.
skit dåligt väder.. de värsta jag vet!
tog en sväng förbi lundins också.
farmor och farfar var i stan en sväng så satt hos lundins till de kom hem.
När jag kom hem for mamma och jag och handlade.
vi gjorde tacos till middag.
var sugen på något gått så de fick bli det.
efter maten skulle vi åka och träna hundarna.
blev inte så långt bara till plan vid bron.
de hade rally lydnadsträning där.
så vi tittade på lite.
men i regnet.
så blev less ganska så fort..
tråkigt med regn hela tiden.
och kallt blev de också.
trodde aldrig att jag skulle få värme igen.
men två hundar värmde ganska bra när vi kom hem till sängen!!
tack o lov för de!
Nu ska jag ta och göra mig klar för jobb.
har bakat en kaka till jobbet imorse.
en sommarkaka för att ja jobbat där i sommar :P
Så nu ska jag göra mig klar också.
jobbar 12-18
så  Bye Bye

21.09
Har nu jobbat klart.
kom hem och kastade i mig maten.
for sedan iväg på träning.
hade med mig ebbe och lilla lilly.
Måste ju kolla om hon är nån agility hund.
hon kunde hoppa lite lätt.
tog inga höga hopp eftersom hon fortfarande bara är 9 månader.
sen tränade vi lite tunnel också.
lite rädd för den var hon först.
men ställde man in henne i den så gick hon igenom den.
kan tänka sig bli bättre ;P
Ebbe bus är kungen som vanligt.
mattes duktiga voffe.
han är precis som jag förväntat mig.
han är precis som jag tränat honom.
han är bäst <3
Nu ligger vi här alldeles trötta och sluta.
frusna och knottätna är vi också!
Ska nu kolla på en film och mysa tro ja.
ombesiktning på bilen imorrn..
aj aj aj aj..
håller tummarna för att de ska gå bra..
Och grattis än en gång till Angelika och Johan för deras Vincent ;)
Kram på er!
natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback