Fredag

07.41
Jaha snart bär det iväg till västerås igen då..
så nu måste jag ut med hundarna så att dom får göra sitt..
---------------------------------------------------------------------------------
11.35
sitter nu på föreläsning.
hittade lite bilder då på min lilldator så tänkte bara lägga upp lite =).

 
Längtar tillbaka till det varma.
Och till det gul,röda fina!
    
Och snyggast i stan =).
------------------------------------------------------------------------------------
21.22
So baby don’t worry,
You are my only,
You won’t be lonely,
Even if the sky is falling down
You’ll be my only
No need to worry
Baby are you down down down down down
Down, Down
Baby are you down down down down down
Down, Down
Even if the sky is falling down
<3
-----------------------------------------------------------------------------------------------
00.40
Jaha dags för att sova.
spelade lite uno med min kusin,
och plötsligt beter sig facebook konstigt.
dom har gjort en ny sida..
Jag tycker faktiskt den verkar bra.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback