Lördag

15.21
jaha då var det helg igen nu då.
har städat lite på morgonen.
var inte så mycket som behövde städas men det är gjort iaf.
tvättade lite idag också.
var inte så mycket tvätt heller men det är iaf gjort.
kan inte komma på så mycket mer jag kan göra.
har varit ute på promenad med ebbe också.
han ligger och gnager på ett ben nu och bara myser.
ja imorrn är det alla hjärtans dag då.
tråkigt när man sitter 50 mil ifrån varandra..
det är sånt man får ta.
2,5 år kvar.
ja det har ju gått 1 år så det går nog fort ändå.
Ne nu ska jag nog gå och ta mig ett bad
eller något innan jag ska äta mat.
---------------------------------------------------------------------------------
20.48
Kollar twilight <3.
har verkligen fastnat för den filmen.
men gillar inte riktigt tjejen i filmen.
hon borde stänga munnen när hon inte säger något.
hon flåsar typ :P
ne nu ska jag fortsätta att glo ;)
---------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback