Lördag

12.28
Dagen har gått väldigt fort!
gick upp och slöade lite sen följde jag med Maria och Fredde till Coop.
Passade på att gå lite på bolaget också =).
kan alltd bara bra att ha något i kylen ;p.
köpte också hårfärg
så får se om resultatet blir bra.
annars låser jag in mig ;)
nu ska jag städa lite.
Fick en vääldigt fin tröja av Maria också för att jag varit hundvakt!!
En rosa Puma T-shirt.
Kommer väll bild sedan..
Fick också några oljor som man har som parfym.
drygare än parfym.
myyyycket gott luktar dom.
mycket tack! :D
---------------------------------------------------------------------------------------
17.32
Jenny har varit här och färgat mitt hår..
Kommer en liten bild(osylad och allt)
bara rätt och slätt..
så blev det ;P

------------------------------------------------------------------------------------------
03.02
Hemkommen från lite party..
en liten inflyttningsfest som var trevlig.
lite surr och lite spel inte allt för mycket väsen.
Men när vi ska hem ja då är det skott lossning på stan...
hmpf..
Rapport imorrn om vad dom säger på nyheterna
God Natt!
----------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: Angelikae

Va fin du blev med hårfärgen! :)

2010-02-09 @ 09:24:09
URL: http://www.lappstinta.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback