Måndag

14.25
Ja var som lite trött igår då..
så blev inte så mycket dator..
sov bort hela dagen.
ebbe fick bara ut och göra sitt sedan fortsätta sova =).
kändes förjäkligt att man sovit bort hela dagen men vad gör man?
får vara extra duktig idag då.
började städandet i lördags när jenny färgade håret.
sen blev de ju kalas så hann som inte klart ;P
men idag har jag städat klart.
och jag har varit och gjort färdigt en uppgift till skolan också.
ringt partnerskolan har jag också gjort.
men ska ringa igen nu klockan 3.
om jag ska vara ännu duktigare så ska jag skriva på tentan..
så får se vad som händer senare ikväll
ska faktiskt laga mat :P
--------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback