Måndag

11.51
Jaha ska gå en sväng på stan idag.
har inte råd at köpa något men man kan glo iaf ;P
väntar bara på att Jenny ska höra av sig så ska jag gå med ebbe.
så ska väll äta något nu då.
så man inte köper massa onyttigt på stan :P.
-------------------------------------------------------------------------------
18.36
det fungerar ju jättte bra att ha köp stopp..
tänkte ju att jag skulle spara så mycket som möjligt till soffan.
men idag tog jag beslutet.
jag väntar till sommarn om jag får jobb eller inte.
så soffan får vänta ett tag till.
den jag har nu duger mycket väl tills dess.
som sagt har problem med mitt köpstopp.
ebbe på dagis, ebbe får vaccin spruta, ebbe får ny säng.
ebbe ebbe ebbe är väldigt påkostad denna månad.
så jag tar det väldigt lugnt nu.
han verkar gilla sängen iaf =)
den är precis så att han får plats!
är den för stor så ligger han inte i den.
så chansade att köpa en lite mindre och tydligen hjälpte de!
lill räven min...
han ser verkligen ut som en räv...
han har så mycket päls så den hänger utanför =P
kommer bilder sedan.
orkar inte ladda in dom nu ;P
nu ska vi äta lite mat tro ja.
---------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback