Onsdag

08.44
snart bär det av till skolan igen då.
jippi.
hoppas det inte är allt för svårt uppgift idag bara..
äsch
nu ska jag ut med ebbe busen.
-------------------------------------------------------------------------------------
19.52
skolan var väll så där idag..
var ett seminarium som var obligatoriskt!
huva mig.
men sen följde jenny med mig hem och vi åt gooood kebabtallrik ;)
sen så halv 7 skulle vi på ebbes hund dagis :D.
kolla läget lite bara.
vi hittade rätt bra tyckte vi.
men det såg som rätt mörkt ut ;P
vi var utanför fel dagis,
det andra dagiset låg nästan bredvid så vi var inte så fel ute ;P
kommer nog att bli toppen bra!
så nu ska jag och ebbe mysa lite och prata om hur dagen varit..
hahaha
--------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback