Onsdag

21.27
Hemma i sollefteå!
En lååång väg hem.
Var i skolan tidigare idag.
9.15 - 12.
Sen åt jag och jenny subway.
 eller ja vi tog med oss hem.
Sen skynda jag mig så mycket som möjligt.
kom iväg vid 2 tiden.
Stannade några gånger för ebbes skull han verkade så nervös.
var framme vid 8 tiden.
härligt härligt.
men sååå många kamrer det var efter vägen.
nå värre.
och inte nog med det så var det så enormt mycket lastbilar.
vågade nästan inte köra om eftersom dom plogar som muppar.
men hemma nu iaf!
mycket skönt
kommer länge komma ihåg mammas min när jag kom in.
Det var pappa som öppnade dörren och han såg jätte rädd ut för han såg mig inte först :P
Knackade, vågade inte bara kliva in ;P
Sen så låg mamma uppe och tittade på tv så vi allihop,
Ebbe, Tindra, Jag och pappa sprang in i rummet och hennes min glömmer jag aldrig!
Tror hon ville döda mig först innan hon fattade att det var vi.
:D
Det var bara farmor och robin som visste att vi skulle komma hem =)
kroppen är helt slut!
är helt död.
hundarna dog nu också.
tindra såg helt förvånad ut när vi kom in.
hon visste nog inte vad hon skulle göra =)
Ne nu ska vi glo på tv =)


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Det låter som ett lyckat överraskande :D Hoppas du haft det bra hemma! Ses snart! :)

2010-03-08 @ 09:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback