Tisdag

10.03
Liten har blivit stor <3
Hjärtat ska börja på dagis!!
imogron kväll ska vi dit och kolla lite.
det låter som ett toppen dagis iaf.
där han får leka med andra hundar och jämn rastning.
jag tror att det blir huuuur bra som hällst!
passar bra att man bara kan ringa dagen innan och säga att man kommer.
perfekt!
precis vad vi behöver =).
Önska oss lycka till nu ;).

----------------------------------------------------------------------------------------------------
19.08
Jaha vad har vi gjort idag
inte så värst mycket.
vi har skrivit lite tenta
känner mig klar med boken så kan lämna den till jenny.
har varit ute en sväng och busat och tränat med ebbe lite.
lill snutten ligger nu och sover uppochned.
<3
sen idag har vi inte gjort så mycket mer. 
varit ute och sen kolla lite på tv och vilat upp oss lite.
imorrn är det en snabbis på skolan igen och sen bär de iväg till att kolla dagiset =).
ska verkligen bli spännande och hoppas ebbe trivs bra!
finns inget på tv heller att titta på..
tråkigt!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
23.47
Kvällen började så bra!
tog mig ett bad och gjorde gott fika.
en kopp varm choklad med mini mashmellows i.
gott gott.
och en tekaka macka med ost till.
sen när jag väl ska lägga mig kan jag inte sova.
men ligger och läser hundsport ett tag och blir lite trött..
Just då kommer miljoner tankar upp.
hur mycket lån jag tagit?
kommer jag få jobba i sommar?
Vad gör jag med lägenheten?
miljoner frågor ledde vidare till 2 miljoner frågor.
sen rätt vad det är kom jag på att titta ut genom fönstret.
fan vad det snöar.
och en traktor som skottar utanför fönstret nu snart 1 timme.
det har ju nyss börja snö vad håller den på med ? :S
ÅÅÅÅÅÅ
jag måste sova men kan inte :(.
----------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback