Torsdag

14.11
det är inte min dag idag!
allting blir bara skit skit skit.
var med ebbe till veterinären idag då
för att ta spruta mot kennelhostan.
la till några kronor extra så fick jag alla sprutor.
så nu behöver jag inte vaccinera han förräns om 3 år igen då.
känns sköönt.
Men han skrek till jätte mycket när han fick sprutan.
Jag fick ont i magen =/.
veterniären sa att dom inte brukar skrika så mycket...
hmm..
jaja stog iaf och lagade lite mat också.
så ringde mobilen och jag svarade bara.
utan att kolla vem som ringde..
radiotjänst.
jippi.
allt hon sa var:
"ja va bra, har försökt ringa dig sen i början på dec när du flyttade,
jag skickar en faktura från dagens datum *klick*"
hon frågade inte ens om jag hade tv eller något
hon ringde bara för att berätta att hon skickar en räkning.
tack för den.
Så nu lägger jag mig i sängen och drar täcket över huvudet!
Natt!
--------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback