Torsdag

17.59
Jenny har varit här idag och vi skulle fixa lite skolarbete.
egentligen skulle vi börja lite på tentan men vi gjorde lite andra grejer ;P
Men det hörde faktiskt också till skolarbetet!
till lunch hade hon med sig spagetti och köttfärssås.
jag blev så himla sugen jag också så fick göra det till middag.
gott gott gott gott =)
så nu får vi väll se vad kvällen bjuder på.
kvällarna brukar vara som lugnast och man kan ta och läsa lite skolböcker.
men just idag tror jag att det blir att skriva lite på tentan.
ska nog äta lite nu och sedan ta ett bad och sen tenta.
känns bra att börja i tid.
men har aldrig gjort de förut såå..
hoppas det funkar bara :P
-------------------------------------------------------------------------------------------------
22.00
Tror faktiskt jag ska gå och sova nu.
ska lägga mig och läsa lite.
tog mig ett bad för en stund sedan och satt mig med tentan.
kom på ungefär 150 ord.
jippi va bra det går..
tur att man är ute i tid ;P.
ne men ska skärpa till mig imorrn.
ska som sagt lägga mig tidigt nu och sen imorrn blir det en hård dag.
många saker som står på listan just nu.
så nu är det natti natti.
Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback