Fredag

7.31
å härregud.
tro jag somnade närmare 3 i natt..
Jippi!
Ebbe var så trött igår att han gick runt som en zombie.
Samma sak är det nu på morgon.
vilken trött hund man har =P.
Jaha snart ska man gå iväg till bussen..
Vi får inte åka tåg längre till västerås utan nu är det buss som gäller.
undra hur det kommer att gå med min åksjuka.
Aja får se.
Ska göra mig klar för skolan nu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
19.59
 Jaha då var det dags för Fredagsmys!
Västerås idag.
Fick åka med bussen hem runt 12 för jag hade ingen hundvakt.
men nya läraren var super sjysst!
Så när jag och jenny varit ute med ebbe en sväng satt vi oss och kolla litteratur..
ojojoj.
utgifter utgifter.
men men så är det väll när man pluggar.
Så jag tog och gjorde Lasagne idag.
Shhhhhit vad gott det blev!
skulle kunna ha äte hur mycke som hällst
men magen sa ifrån.
och tur var väll det.
så nu sitter jag och bläddrar och bläddrar i pärlpärmarna.
vill göra men vet inte vad :(
ska kolla lite till nu å hörs väll sen
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
00.18
Jaha då var denna dag över då.
så fruktansvärt göralös..
Aja imorrn får man väll vara ute i naturen hela dagen :D.
så jaja
ska lägga mig och kolla på film idag igen då.
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback