Fredag

16.54
Västerås idag då.
jätte tråkig dag.
kunde bara inte koncentera mig.
 kändes bara som massa svammel.
så åkte ju hem vid 12.
har ju hundarna att tänka på.
är ju hundvakt nu också.
så sen följde jenny med hem.
så vi kollade på film och nästan somnade!
nu ska jag vila en stund tro ja.
det är ju helg ;)
----------------------------------------------------------------------------------
20.06
Jaha har vilat en liten liten liten stund.
vaknade av att det var en hund ovanpå mig :S.
Wilma hade lagt sig uppe på min sida typ.
hade ju ebbe bus framför mig som jag låg och höll om.
Just nu är min datorn nästan den tråkigaste.
ingen film, ingen musik, internet har damp och inget att göra.
hmm vad gör man då?
tycker ändå att det är väldigt skönt att ha en tom dator iaf.
Så får väll glo på tv bara idag då.
Jippi..
verkar vara fest på våningen ovanför också.
---------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback