Fredag

Jaha idag kommer Jenny snart över på lunch.
Funderar på att åka och titta på byrån då och får se om jag kommer hem med en.. =P
Så nu är det bara att ta och kliva upp och röja undan lite ;P
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har köpt byrån.... (svart)
ingen beskrivning..
lyckat...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oj oj vilken dag!
väntade på Jenny att hon skulle komma hit efter sina ärenden ;P
Sen tog vi en tur till JYSK.
Köpte då byrån :D
En svart blev de.
Iaf när jag öppnat alla kartonger och lagt ut allt.
ingen beskrivning.
Tänkte göra det enkelt för mig och ringa till dom så kunde dom skicka den på mailen.
inte det inte.
var bara att ta en tur dit igen och hämta en ny.
Men innan vi for och hämta den så åt vi våfflor som Jenny så snällt tillverkade :P
Hemma igen så började vi med byrån igen och jag vet inte hur många timmar vi höll på med den men det räckte för mig för att få huvuvärk iaf :P
Så när Jenny for gjorde jag min skinkost paj.
Guuuud vad god den var.
hade helt totalt glömt bort hur den smaka.
Så efter maten var man tvungen att ta sig en liten lur :D
så nu är man uppe igen och funderar lite vad man nu ska ha i byrån och det är det ingen brist på.
funderar också om jag ska göra lite pärlor då.
tror de blir de en stund nu.
Hörs!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
00.59
Nu är det dags att sova tror jag.
Måste försöka vända tillbaka på dygnet det går bara utför just nu.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Jag tycker det låter som en ganska vanlig dag ;) Men nu är det klart! :P

2010-01-15 @ 23:52:48
Postat av: Mig själv

Tycker du det ? :P

2010-01-16 @ 00:58:58
URL: http://nordlanderemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback