Lördag

11.17
dag är det jätte fint väder och några plusgrader.
idag är det en sån där dag man önskar att man var hemma i sollefteå.
Perfekt fiskeväder på sjön.
men bara därför är det säkert inte alls samma väder hemma men ändå.
känslan finns där iaf.
så idag blir de nog att träna lite ute =).
Och imorse när jag vaknade så hörde jag någon som grinade :S
Det måste vara någon som bor uppe på.
eftersom mitt rum ligger ensamt.
jag har kök och vardagsrum runt omkring så det måste kommit uppifrån.
Skumt.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
22.03
Så ja dagen har varit mycket bra.
har inte hänt så jätte mycket men det har varit bra väder och då blir man pigg.
Idag till midda blev de pizza.
mycket gott.
har tränat ebbe lite granna kände att han verkligen var på.
han ville verkligen träna idag.
kändes himla bra.
sen har vi inte gjort så mycket mer.
dagen har gått fort iaf.
och ja nu sitter jag framför tvn och glor lite. =)
finns inte så jätte mycket att se på men det löser sig.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
23.38
Har nu spelat lite uno på facebook med kusin vitamin.
kollar på beck också.
den är snart slut så man kan sova.
så..
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback