måndag

08.16
Ringde nyss CSN åt robin.
klev upp enbart för det.
fasen vad snäll jag är.
när jag kom in i vardagsrummet låter datorn jätte konstigt.
datorn har updaterat sig i viloläget så datorn kokade när jag tog i den..
Denna dator kommer snart att gå sönder helt och hållet.
skärmen blixtrar mer än vanligt..
nu ska jag duscha lite och vakna till liv..
------------------------------------------------------------------------------------------
17.54
jaha då har man varit på skolan då.
Nu är det äta lite käk och sedan vet jag inte.
Har letat upp lite litteratur idag så 4 böcker behövde vi beställa.
alla andra hittade vi på ett hemligt bibliotek ;P.
dagens lektion handlade om språk och uttalanden typ.
vi fick hitta på lite egna grejer så här kommer ett av våra resultat.

Uppgiven
Uppgiven är påfrestande.
Uppgiven låter ”suck”.
Uppgiven luktar bittert.
Uppgiven smakar surt.
Uppgiven känns som meningslöshet.
Uppgiven är en tur uppför i motvind.
(Uppgiven är när man precis har betalat studentlitteraturen.)
En dikt skriven av: Pernilla, Mona, Petra, Azhar, Jenny och Mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback