Måndag

10.39
nu har vaktmästaren varit här och gjort så att jag fick 3 mer hyllor iaf =P.
tyckte inte att det fanns något annat skåp som man kunde göra fler hyllor i =/.
Men iaf 3 är bättre än inga iaf! =P
så hoppas nu att jag får in lite fler saker!
annars så brukar allt stå längst ner i alla garderober för de inte går att stapla nå mer =P.
aja tvättar gör jag också så måste fixa lite nu!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
22.23
Härligt att äntligen har tvättat!
känndes som om jag inte hade något att ta på mig annars :P
Idag har jag som sagt varit liiite duktig.=p
nu har jag också gjort klar mitt pärlprojekt iaf.
kan inte riktigt säga vad de är eftersom robin kanske ska få den.
men han läser ändå in min blogg men man chansar aldrig.
men iaf.
äntligen klart.
nu ska jag kolla lite på tv och sedan sova.
klev ju faktiskt upp en normal tid imorse.
så vi hörs imorrn!
Bye!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
22.27
Just de glömde ju att visa.
jag har ju beställt ett halsband av Elin =)
blev ju så himla sugen och kände att jag ville ju ha mina älsklingar! <3
Tack tack Elin =)

(Klicka för större bild)


Kommentarer
Postat av: Elin Eriksson

Hej! Jag hittade till din blogg nu! Vad kul att läsa lite om hur du har det.. :)

Hoppas allt är bra, hälsa Ebben från mig.. O Michelle hälsar till lill vovven..



Kramar!

2010-02-04 @ 12:13:59
URL: http://www.handgjordasmycken.snabber.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback