Onsdag

9.34
Jaha då var man redo för att gå på stan då.
men tänkte vänta ett tag fram till 11 ungefär
för då kan jag också gå på skolan på engång.
så slipper jag hem och rasta ebbe innan skolan.
Jenny på väg hit nu iaf.
hon ska följa med och glo på stan.
Så nu ska jag nog ta mig något att äta så man är redo för prommis sen.
I snön..
Det snöar här och fast det är bara -2.
Pratade med robin imorse och han hade -20.
härligt härligt..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
17.02
Jenny åkte nyss hem.
Fick veta att vi fått pengar så nu ska jag betala räkningar!
Jippi!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
20.29
Nu är det bara att vänta tills Andra avenyn börjar igen då.
efter ett låååångt uppehåll över jul och nyår.
Idag gick jag och Jenny på stan.
Fick reda på att man har fått pengar så var lite shopping sugen.
det är inte alla dar där man hittar något som man verkligen känner för =P.
Men som sagt hittade jag en tunika av något slag som kändes helt okej :P.
hittade också äntligen en hushållsrullshållare =P 49:- som hittat. =P
Sen var det skola då mellan 13.15-16.
Efter de skulle jag fylla upp kyl och frys då.
när man för en gångs skull har bär hjälp måste man ju utnyttja det (A).
blev helt chockad.
var uppe  i 300 något i kassan och sedan när jag drar kortet så blev de 260.
hehe lite rabatt skadar inte =P.
och som sagt.
betalade räkningar.
var upp i 6500:- i räkningar denna månad.
Jippi yey.
Betalade bland annat fotona, studentkåren, inträdesavgift på elen m.m.
tuff månad denna tur att man fick muche pengar ;).
Aja nu ska jag sätta mig och glo på TV.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback