Onsdag

17.03
Hej hopp!
Ledig på förmiddagen och började klockan 1.
ganska skönt ändå tycker jag.
halvdag som halvdag.
på förmiddagen gick jag runt och greja lite.
bokade tvätt tid tills imorrn och så.
Sedan började jag göra en schweizernötkaka.
Rätt god men eftersom vi inte hade tid att vänta på att den skulle stelna så.
ja ni fattar nog själv.
Den rann lite om den eftersom det har med choklad att göra.
jätte god iaf men.
formen läkte lite också så själva smeten droppade lite inne i spisen :/
men men sånt är livet!
man kan inte alltid lyckas.
mitt nästa projekt är nu att formatera min dator..
Yey!
ska bränna ut alla bilder och så nu hade jag tänkt.
sen göra en backup skiva som ja inte gjort ännu...
så får se om jag lyckas eller inte...
------------------------------------------------------------------------------------------------
21.40
nu jäklar ska jag vänta tillbaka på dygnet.
går och lägger mig redan nu!
eller ska iaf försöka!
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback