Onsdag

Det var ett himla tjat om att man ska börja blogga igen.
Ska göra ett försök till att fortsätta skriva.
Men det blir oftast bara när jag är här i Eskilstuna.
Hinner som inte med det när jag är i Sollefteå :P
Så Idag har jag varit på skolan och fått feedback på förra temat som var mobbning.
Det gick ändå rätt fort denna gång med att bli klara med rättningar.
Sen så åkte jag och Jenny bil hem till henne ;P
var ju tvungen att provåka pärlan lite ;).
sen när jag kom hem börja jag slita i kartongerna igen.
Men jag har fortfarande ingenstans att lägga sakerna på....
tror jag får skita i att köpa soffan och köpa en byrå istället. =(
Byrån var prio 2 men tro den börja bli 1a.
kan inte ha 3 kartonger ståendes bara för att jag inte har någonstans att ha grejerna...
Suck
Ja sen nu när jag vilar lite så kollar jag på scrubs och försöker komma igång här igen :P
Ska också försöka lägga upp lite bilder nu då.
Aja hörs väll imorrn igen nu då ;P

  
(Favoriterna framme efter den långa bilfärden)

  
(En av julklapparna som Ebbe och Tindra fick)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback