Söndag

17.52
Seg dag.
fast ändå har den gått rätt fort.
varit ute idag med.
Härligt väder har det varit nu i 2 dagar så imorrn är de väll storm.
Så har inte gjort så mycket annat idag.
pärlat lite och bara slappat.
Imorrn är det sokla igen.
mellan 13.15 - 16.
läs och skriv inlärning.
har också läst 1 av 2 böcker som vi ska ha läst tills imorrn eller på onsdag.
läser väll resten ikväll..
Så ja nu ska jag kolla lite på tv och vila min rygg.
har haft mycket ont i den på sista tiden :/.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
23.31
Jag tror det tar sig.
håller på att försöka komma tidigare i säng på kvällarna.
klockan bara rinner iväg.
har kollat på johan falk så därför blev de lite sent ikväll.
annars hade jag kunna lagt mig tidigare.
blir nog bättre imorrn!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback