Tisdag

17.29
Jaha idag var man ledig från skolan då.
skönt ändå och bara gå varannandag.
kanske tillochmed bara onsdag och fredag.
men iaf så tog jag med mig Jenny ut på en promenad.
skulle ta wilma idag vid lunch så passade på att åka till bruks en sväng.
vi gick runt där i drygt en timme sen åkte vi hit hem.
Jenny skulle ner på stan i ett ärende klockan 2 så hon stannde här och läste lite :P
Sen kollade jag på filmerna som jag lånade av henne innan jag flyttade hit =P
så tyckte det var dags :P
Så nu sitter jag och väntar på min pajform som maria har fått lånat.
tänkte göra paj idag men som sagt så hade jag ju lånat ut den till maria.
så hoppas hon kommer snart så jag också får någon mat idag =P.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
20.03
Tänk sån tur jag har som har Ebbe.
han är bara så bäst.
skulle nog vara bra tråkigt här utan han.
Han är helt nybadad och luktar jätte gott och är jätte GOSIG!
han vill gosa.
det är nästan bättre än att ha en pojkvän! :O
Bara nästan.
det är ju alltid bra att ha en sån också.
men hade varit trevligare och haft han här också.
men det sitter ju värre än lim.
jaja har ju ebbe iaf! <3
ska glo tv nu!
pajen blev goud!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
23.00
ja då gör man ett försök till att sova nu då
God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback