Tisdag

13.56
När jag är uppe i mitt städande och fixande så hittar man ju saker lixom.
Man börjar tänka och får den där sköna känslan igen.
Jag hittade ett sånt där litet kort som man sätter på en blomma.
Och samtidigt spelas Beyonce - sweet dreams på MTV.

Jag hade precis tagit körkortet och var överlycklig.
mamma och robin står och väntar på mig efter min körning.
åker hem med mamma och robin går på stan.
jag och robin, vi var "bara kompisar" just då.
men innerst inne visste jag att han var den jag ville ha.
och i så fall om det bara var min kompis så var var alla andra kompisar då?
Men iaf han ringer från stan och vill ju självklart åka en sväng då eftersom jag hade körkort och inte han =).
Hämtar upp han på konsum taket där också willy och jonas var.
Jonas och Willy visade röven när jag körde därifrån >moget< ;)
iaf så hade robin en stooor ursnygg bukett med blommor.
helt underbara var dom.
och jag var ivrig att visa upp dom för mamma.
för det är inte så ofta man får blommor ;).
Iaf så hade ju vi eller jag sagt att vi bara var vänner till mamma.
och hon hittade nämligen detta kort som jag inte ens sett i blommorna.
Där det då stog:
"I Natt Är Jag DIN..."
Öppnar kortet
"Och Imorgon Natt
Och i Övermorgon Natt,
Och Alla Nätter Därefter,
Så  Länge Du Vill..."
"Kram Robin"
Mamma svimmade nästan när hon läste kortet och sa..
"jaja visst bara vänner ja, dom brukar inte lämna sånna här kort."

Bara ändå en helt underbar känsla som man fick både när man fick blommorna
och när mamma fick syn på kortet ;)
Älskar dig ROBIN fortfarande.
vill ha dig här varje natt fortfarande 2 år efter att jag fått kortet. =)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
22.45
Kollat lite på tv efter att jag städat och varit ute med ebbe.
har inte gjort så mycket mer idag.
allting är iaf klart nu och det känns såååå himla skönt!
äntligen.
funderar iaf på att lägga sig och kolla på en film och sova lite.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Sara Eriksson

så fint :)

2010-01-19 @ 14:08:05
Postat av: Mig själv

starka känslor är svår att förklara.

2010-01-19 @ 16:05:41
URL: http://nordlanderemma.blogg.se/
Postat av: Jenny :)

Vilken mysig berättelse! ^^ Det pirrade till i magen! ;)

2010-01-20 @ 07:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback