Torsdag

Farmor på sjukhus!
Fan
Fick en propp.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu behöver jag hjälp.
Jag är så kluven på om jag ska köpa soffan eller vänta.
Jag är i stort behov av en byrå och jag vet precis vilken jag behöver.
Soffan går på 4500:-
byrån på 1600:-
Jag vet heller inte vilken färg jag ska köpa på byrån.
antingen träfärg eller svart.
För tv hyllan som jag har är i träfärg och tvbordet är i svart
och soffan som jag har just nu är svart.
men om jag köper soffan först där så är den mörk grå.
Jag vet inte hur jag ska göra så säg vad du tycker ;)
Jag kan inte köpa båda just nu så det får bli en i taget.
Och jag har ju en soffa just nu så jag vet inte!!!
hjälp!!
     

    
Svart?            eller            trä?


Byrå eller soffa??


Kommentarer
Postat av: Ellinor B

Båda är ju bra att ha (:

Men kan rekommendera soffan..väldigt skön och praktisk :D

2010-01-14 @ 19:21:54
Postat av: Maria

Snygg byrå...L ta soffan, köp de dyraste för så har du det gjort... byrån är ju ute på special pris lite då och då...men ta svart byrå annars tycker jag...

2010-01-14 @ 19:57:29
URL: http://mariaalm.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Men jag har ju en soffa redan och behöver en byrå? ;P

2010-01-14 @ 22:54:04
URL: http://nordlanderemma.blogg.se/
Postat av: Putte

Jag skulle ju utan tvekan köpa byrån först eftersom du är i större behov av den än av soffan just nu. :) men sen vet ju inte jag, du kanske ha suttit ner soffan för mycket så han inte är någe skön :P men jag lägger en röst på byrån så du även få bort lådorna.

2010-01-15 @ 09:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback