Torsdag

14.38
Jaha då var det snart helg igen.
veckorna går ändå rätt fort.
och nu när skolan väl kommer igång igen kommer de gå ändå fortare.
Idag har jag och jenny varit en sväng och glott på Tuna Park.
hittade en ny tjocktröja.
dock en killtröja men de skiiiiter jag i!
köpa mjukis byxor också.
säkert skit mysiga.
längtar till kvällen då man kan ta ett varmt bad och krypa ner i de mjuka.
MmMm...
Ska åka en sväng på MAXI och handla lite.
måste handla lite till pizzan jag ska göra i helgen.
vissa saker finns inte på ICA här..
Tänkte passa på och bocka av lite saker på min lista också.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
17.27
har nyss kommit hem från MAXI.
Tror det är dags att ta sig en liten macka.
köpte goa frallor..
var helt blöt när jag kom in
bara för att jag måste plumsa i snö för att ta mig till porten..
Iaf så fick jag hä på mig mjuk kläderna när jag kom hem.
sååååå jäkla nice!
byxorna var helt underbara.
och inte alls så stora som mina andra byxor har blivit...
och tröjan helt underbar.
ja kommer väll tillbaka efter jag gjort mig mackan
 och berättar mer vad jag köpt idag! ;)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
20.14
inte fick man vila heller..
så himla trött ja är.
vilken tid får man gå och lägga sig egentligen?
ligger och kollar på dumburken och orkar inte göra något.
och inget är de på tv heller..
så tillbaka till shopping.
¤ Äggklocka ~ Svart
¤ Stolsdynor ~ Svarta
¤ Isskrapa med sop ~ Svart
¤ Mjukbyxor
¤ Tjocktröja
¤ Större besticklåda
¤ Låda bara att ha DL mått och sånt i.
Kommer inte på något mer men det känns som mycket mer =P.
min lista på saker som jag behöver är snart klar!
Snart bara massa dyra saker som en ny soffa.
Nu ska jag försöka kolla på en film eller något.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
23.44
Shit jag kommer vara ett vrak imorrn!
kommer inte orka något alls.
man har ju något fel när man inte kan somna på natten :@.
Men på dagen går jag runt och är trött
men så fort det börjar bli mörkt då blir man pigg.
vad är problemet?
Ska upp imorrn och ta 8.15 bussen till västerås..
Lyckat...
God Natt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

rig mej gumman puss

2010-01-21 @ 20:05:49
Postat av: Jenny :)

Man måste sova! =P Besök "drogstore" ;)

2010-01-22 @ 07:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback