Torsdag

12.10
Morgonen börjar med tvätt.
sedan när jag startat igång det tog jag mig tid och gjorde en recovery cd till datorn.
nu har jag startat formateringen.
hoppas bara att alla bilder och sånt som jag brände ut igår fungerar som dom ska =/.
är mycket nervös för att dom inte ska fungera och tappa över 2000 kort.
det är 3 fulla skivor med bara kort.
dvd skivor som rymmer 4,7GB
Jag älskar bilder.
men kommer ändå att kännas skönt när datorn är helt ren igen.
så får snart se om skivorna fungerar som dom ska.
nu ska jag fortsätta med tvätten och samtidigt städa lite.
och emellanåt läsa lite litteratur..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
16.29
"Doktorn kunde inte riktigt laga mig."
Så underbar bok.
så många tanka och funderingar.
Jag vill så gärna veta.
jag vill så gärna fråga.
jag får höra så mycket annat men inte just det.
har alltid kunnat lita på mig och berättat allting.
men ingenting om "det".
Det är som inte mitt steg.
Det är inte jag som är föräldern.
Har så många frågor men vågar inte fråga.
rätt eller fel?
får jag en fråga så svara jag.
men jag vill inte vara den som klämmer ut frågan.
gud hjälp hoppas inte du kommer in på msn då måste vi pratas vid.
--------------------------------------------------------------------------------------------
21.24
ja det tar sig!
har lagt mig i sängen nu iaf och ska läsa lite!
jag tog steget att fråga lite.
Var inte så farligt som jag väntat mig.
huvudvärk har jag också.
så ne nu blir det läsa lite mer ur
"doktorn kunde inte riktigt laga mig."
Natts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback