Onsdag

16.09
Idag har man jobbat då 8-13.
For hem och bytte kläder vid ett.
slängde i mig en korv.
for ner till parken för att kolla hundarna.
Ebbe var självklart också med.
satt och tittade på rallyn en liten stund.
sen kom titti och frågade om jag kunde ställa upp på agilityn.
tydligen var de inte så många som kunde vara med..
Men ändå vi körde.
Ebbe var helt död av värmen.
Gick väll sådär.
men folk fick ju iaf se hur sporten kan gå till.
Nu ska vi skynda och äta mat
sen ska man ner och titta på mopedcruisingen.
Min moped står kvar inne i garaget och ruttnar... lilla pärlan.

20.15
En mycket trött ebbe och en mycket trött "matte".
nu tror jag att vi slår på en film och lägger oss.
Natti :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback