Tisdag

19.59
Hej hej!
Här är jag igen!
ska försöka uppdatera oftare nu.

Idag har jag varit nere hos nettan och hälsat på lite.
therese var där med sina två voffar.
sååå fina :D
for sedan och tränade lite lydnad och agility.
ebbe var faktiskt taggad.
tyckte allting gick jätte bra.
är jätte stolt över min lilla prins <3
 
Putte och Linus kom hit när jag kom hem.
Linus ville bli klippt.
Hahaha en liten insident blev det..
hade lagt ner rakapparaten på backen.
sen när jag tog upp den igen hade den hoppat in några snäpp.
så helt plötsligt blev de jätte kort!
Oppss...
De tog ett tag innan man åter fick luften när man skrattade.

Nu ska jag och ebbe lägga oss och mysa med en film.
Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback