Fredag

11.12
Finväder idag med. =D

¤ Gick bort till Jenny där min bil stog.
Vi åkte iväg och tankade bilen.
Eftersom jag behöver hjälp att knuffa igång bilen stog den där.

¤ Letat en nedförsbacke att parkera i.
Omöjligt.
Men tror jag hittat en som duger.
Hoppas att någon går förbi och hjälper mig.
Ska iväg och hämta mamma runt örebro hållet.
Härligt att ha en bil som inte fungerar som den ska!

¤ Klockan 1 ska jag börja tvätta så jag kan börja packa.
Nu ska jag faktiskt vila i solen tills dess.

20.30
¤ Har nu varit och hämtat mamma.

¤ Jag och håkan skulle mötas efter vägen.. Hm...
:P

¤ pizza åt vi när vi väl kom hem igen.

¤ Nu är man jätte trött så nu blir de vila ett tag.
Natti ;P


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Hur långt kom du innan du mötte dom? :P

2010-06-08 @ 10:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback