Söndag

12.14
Vilken Midsommarhelg!
Hela jäkla helgen har jag varit sjuk..
Gått på alvedon var fjärde timme.
Känns lite bättre idag.
igår kväll var de också bra
behövde inte ta någon innan jag la mig.
Men då fick jag kliva upp imorse och ta en istället..

¤ I torsdagsnatt for vi till ramsele.
När vi kom fram började robin klippa gräset..
Klockan 12 - halv 1 på natten.
Vi tänkte åka ut och fiska men jag var helt död.
Hade ju jobbat på dagen också.

¤ Fredag - Midsommar.
Vi klev upp och fiskade lite.
Robin kastade med kastspö 2 ggr efter båten.
 Efter första kastet fick han napp!
En riktig baddare!
Kommer bild sen när febern är borta och jag orka lägga in dem :P
Efter nappet blev alla lite hungrig så vi for till stugan igen och kokade korv.
Efter de tog vi en liten tupplur.
pojkarna åkte ut en sväng till med båten efter de.
kände mig lite dålig redan då :(
Hörde åskan och försökte ringa pojkarna med de svarade inte..
När de kom tillbaka till stugan åskade de och blixtrade de samtidigt så vi åkte hem.
Har aldrig varit med om så mycket regn eller så hög åska någon gång.
Usch usch.
när vi kom hem hade det slutat helt.
kom lite små droppar det var allt.
Åkte till Lundins på middag och sen satt vi bara.
somnade ganska tidigt.
hade ett huvud stor som en boll då.

¤ Lördagen
Skjutsade hem robin till graninge och for sedan till farmor och farfar.
hade fortfarande feber men de gick med alvedon.
Kenny och familj hade rört parabolen så de hade ingen tv.
Alla var på så bra humör där igår :P
Mamma, pappa, jag, ebbe och robin åkte dit på kvällen.
kollade om vi kunde göra något med parabolen.
var helt omöjligt...
kom hem sen och somnade.

¤ Idag Söndag.
Farmor och farfar på väg hit.
ska fika lite.
kanske blir en gooood pizza innan robin åker hem ikväll..
Hoppas <3.

¤ Robin <3
"Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till,
och jag vet inte varför
men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill,
är att komma dig nära
Det är samma sak, varje gång vi ses"

22.22



  
Robin "Storfiskar'n" Lundin


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Ingen dålig baddare :P

2010-06-30 @ 22:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback