Torsdag

22.02

¤ Var på jobbet idag igen då.
12-18
Faktiskt en skön tid att arbeta.
Jag hinner inte få ont i ryggen iaf.

¤ Kim och Jocke kom in och åt en glass.
Då tog jag också en rast och åt glass ;P.

¤ Efter jobbet var kim och jocke redo.
Vi skulle iväg och spela KUBB!

¤ Linus, Putte, Ebbe, Svenne, Jocke, Kim och jag spelade kubb.
Linus och jag mot kim och jocke.
Putte var domare.
Vi hade sidbyte så matcherna slutade 1-1.
Dom var för fega för att spela igen ;P.

¤ När vi satt där hittade jag en fästing på ebbe!
JIPPI!
Var bara att åka bort till Robert så han fick ta bort den.
De gick på 3 sec. sen var den borta.

¤ Nu måste jag vila skallen.
Känns som om den ska explodera :P


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Fan va kul med kubb! :D

Haha XD Emma, du måste lära dig att ta bort fästingen ;) hehe

2010-06-12 @ 18:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback