Fredag

19.23
Dagen började idag med västerås...
bussen dit var helt proppfull!
vi hade redovisning om våran fältstudie uppgift..
gick bra, det var bara för min lilla basgrupp.
så vi var duktiga och blev snabbt klara så vi kunde ta 11 bussen hem :)
härligt.
Jenny följe med mig hem och smakade mina tigerkakor =)
jag gjorde lite lunch sedan kollade vi på en film.
när hon hade gått var jag ute med ebbe i det jätte fina vädret.
sen när jag kom in igen somna jag!
vaknade för en stund sen!
ILLA ILLA
men det är ju helg...
ska skriva lite på tentan i helgen så.
bara att ladda upp krafterna..
----------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback