Lördag

17.16
Fick nyss rå ånget över min tatuering!
Den är ful, liten, sne!!!
Den är sne!!
Om någon är duktig eller har intresset av att rita..
hör av dig!
---------------------------------------------------------------------------
00.08
Har nu pratat med Ellinor.
En gammal klasskompis som jag vet är duktig på att rita!
hon kom med en skit fiffig grej!

Eftersom jag redan har kinatecknet så vill jag som bygga in den.
Hon hade tänkt på så mycket som jag inte ens funderat över!
Jag vet ju att jag gillar blommor lixom.
och stjärnor ;P
Så hon ritade ihop denna.
Hon valde blomman för att det är min månadblomma!!!!
och färgen på stjärnan för de var ebbes månad!!
Tatueringen skulle byta något nu.
Och tecknet i mitten står då för kärlek också.

Har då bara ett liiiitet problem.
Har inte så mycket arm kvar att rita på.
den är satt så långt ut att det inte får plats något där på sidan.
Men har skickat ett litet uppdrag till, till henne.
Får se hur de blir.
Men kommer nog på ett annat sätt att använda bilden till ;)
Nu ska jag sooova.
Natti!!
------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: Kim

Blomman såg riktigt bra ut! synd att den inte får plats, hoppas ni får till nåt liknande som passar :-P

2010-03-21 @ 00:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback