Lördag

19.23
Dagen började tidigt imorse!
jätte skönt faktiskt!
var helt pigg och redo för att börja skriva på tentan.
Den kommer att vara klar innan slut datumet men vet inte alls om jag gjort rätt..
Så dumt att man ska lära sig så många olika sätt att skriva en tenta på.
tenta för mig är en sak.
Exa är en sak
reflektionstext är en sak.
men nu ska vi skriva en reflektionstext och en tenta i samma.
fattar noll hoppas bara på det bästa!
har inte gjort så mycket mer idag.
varit ute i det fina vädret och små skrivit på tentan så.
har friserat ebbe lite idag också.
tassarna blev så söt igen =)
nu ska jag fortsätta kolla på
hajar som hajar =)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
21.49
Jaa eller hur.
Såg en söt liten chiwawwa på andra sidan gatan,
i en snöhög springandes runt.
Sa till ebbe att han skulle titta vovven
som jag alltid säger när han ska kolla ut genom fönstret.
han tittade länge och konstigt så jag tittade också.
var en himla stor chiwawwa.
Det var en Hare inte en chiwawwa :P
skulle ut på balkongen och knäppa kort på den,
men så klart kommer det bilar och skrämmer iväg stackarn.
Den var dessutom enorm!
inte hungrig den inte...
I denna stad får man se de ena efter de andra utanför fönstret.
Skoter, Hare, igelkott
och bor nästan inne i stan...
----------------------------------------------------------------------------------------------
00.53
Jag behöver inte fler som lyssnar på mig när jag pratar.
Jag vill vara den som lyssnar.
Men ingen säger något.
Vad beror det på?
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback