måndag

21.17
Var himla pigg imorse igen.
men ville ändå inte kliva upp ur sängen.
men när klockan närmade sig 8 kunde jag inte ligga längre.
jag längtar verkligen tills vi ska ställa om klockan.
det går ju inte att ha det så här.
någon dag ska jag ta reda på när solen börjar skina här.
Vid lunch så var jag och jenny ute och gick på prommis.
ebbe var ju så klart med också!
vi var ute och gick i ca 1 ½ timma.
duktigt duktigt
hoppas på att det blir aerobics imorrn :D

Har haft så fruktansvärt ont i tungan också.
men tänkte bara på att det var en sån där vit prick som gör ont.
men var tvungen att kolla i spegeln idag.
FETASTE jacket i tungan.
rätt långt in.
 Kan hända att jag bitit mig men det var riktigt långt in :S
det gör ont :(
svårt att äta mat och gör vääääldigt ont att äta mandarin :(
Ne nu är jag jätte trött..
ska kolla färdigt på hemma fruarna sen sova
Natt natt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback