Måndag

23.43
Börjar fasen fundera vilka jag umgicks med förut :P
Satt på youtube och klickade runt och
hamnade på olika låtar som jag lyssna på förut..
härregud säger jag bara.
Att min mamma och pappa har sina öron kvar det är ju helt otroligt :P
Ja ska nu skriva en av alla dessa texter som jag lyssnade på..
tror det måste ha varit runt 13 och nedåt!
Denna heter då:
Vera - Naken i min säng.

Naken i min säng
ligger min karl medans jag är på toa och skiter
kliar mig i baken
stoppar mina fingrar under din näsa
är du vaken?
ingen är så fräck som jag
ingen har sån häck som jag
du vaknar genast upp
gapar och skriker
kuckeliku som en kåt tupp
du hoppar på ett ben ¨
du säger att jag är äcklig det saknas en gen
varför blev du arg på mig
jag e en helt naturlig tjej
för jag vill knu knu knuffa dig i sängen
jag vill ha ku ku kul med pengen
vill du se min fi fi fina tatuering
jag e din gummibrud med string
jag e en gummibrud
 tuttar som står rätt upp när jag ligger ner
ingen sellulit
inget fel på mig jag är gjord av bakulit
ingen e snygg som jag
ingen e stygg som jag
i soffan sitter jag
med handen i min trosa och kan inte sitta still
kliar mig på ryggen
mellan tårna finns de ludd ta bort de om du vill
vad e jag utan dig
vad e du utan mig
för jag vill knu knu knuffa dig i sängen
jag vill ha ku ku kul med pengan
vill du se min fi fi fina tatuering
jag e din gummibrud med string
jag e din gummibrud med string

Så de så!
God Natt!


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Tror faktiskt jag har hört den låten en gång i tiden! :P Men fy fan skum!!! Vem fan kommer på texten?! :S

2010-03-23 @ 09:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback