Onsdag

23.08
Ja kära nån.
Har varit på skolan hela dagen idag då.
eftermiddan var bara så stressig.
vi skulle göra några uppgifter som vi ska ha under en fältstudiedag.
det fanns 4 ex. av varje uppgift så alla slogs om häftena.
och man var tvungen att skynda sig att lämna ifrån ett häfte för att ta ett annat.
å härregud någon värre eftermiddag har inte jag varit med om iaf.
Imorrn är det min fältstudiedag så hoppas jag fattat rätt.
för övrigt har dagen gått riktigt fort.
klarade av att inte ens lägga huvudet på kudden en stund idag.
Man blir som tröttare när man går halvdag.

Och ibland bara älskar jag min hund.
hade tvättat "skyddet" jag har på min soffa häromdagen.
tyckte de var lite tassavtryck där.
och de första han gör är att springa in och
torka av sig leran på de nytvättade.
Och hade en trevlig överraskning(spya) igen när jag kom hem,
I sängen.
Fattar ändå inte.
han äter som han ska och allting men ändå är magen paj på han!
Men men bara att bita ihop.
hoppas på att de ska gå över.
Ne nu ska jag och monstret sova.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback