Onsdag

17.51
Jaha tillbaka till vardagen.
Känns skönt ändå och komma igång igen.
nu när man ändå är här nere.
Var på skolan idag då mellan 9.15 - 12.
Handlade lite på vägen hem och hämtade sedan min cykel!! :D
den har stått på gamla stället och bodde ;P.
Gjorde en kycklingsallad till middag.
Mumms..
blev sedan lite trött så la mig på soffan och sov en liten stund ;).
efter den lilla stunden på soffan blev jag jätte pigg.
gjode en tigerkaka =).
Fast som i bullformar.
Sitter och tittar på den i ugn nu
och ser att jag nog har hätt i lite för mycket i formarna.
Sak samma.
men ugnen lutar så det står härliga till.
ser gott ut iaf!
är så sugen på att prova en men det är en stund kvar på dom :).
Så jenny nu är de bara att komma ;P
Har mjölk också för tillfället ;)
resten av kvällen blir nog bara att kolla igenom uppgiften jag ska göra imorrn.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Haha XD Jag kan ta en på fredag ;) haha ;)

2010-03-10 @ 18:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback