Tisdag

20.17
Jenny: Jag ställer mig hällre frågan
- vem fasen lyssnar på den? :P
Men det är riktigt härligt att lyssna på gamla låtar.

Idag har jag och jenny varit och lämnat in tentan.
jag är redan inställd på att få fylla ut den.
för har alldeles för lite om allt egentligen.
Men de får ju inte plats så vet inte hur de blir då.
Äääh det löser sig nog.
15 arbetsdagar innan man får svaret då.
Nu ska jag glo på tv sen så ska jag sova så sött.
är skit trött!
mamma var också ute och åkte hundspann idag.
De hade tydligen fin väder idag medans det regna hela dagen här.
så kan de vara ibland!
men hoppas på fint väder i påsk så man kan fiska ;)
 Natt natt!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha vad bra, då har jag en försökskanin!;D

2010-03-23 @ 20:51:22
URL: http://phasion.blogg.se/
Postat av: Jenny :)

Jag vet faktiskt inte vilka som lyssnar på den låten ;) Jag har ju hört den så någon i min omgivning måste ju vara/varit så "dum" att lyssna ;) hahaXD

2010-03-25 @ 08:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback