Tisdag

15.38
Jaha som sagt.
Full fart.
Idag har jag varit och sprungit en sväng på stan.
sen gick jag och klippte mig.
och sen for jag upp till therese och kollade på valpar.
 var också upp på kläddax och kollade på skor.
men det var inga som jag kände för.

Hört att så många varit inne och kolla deklaration
så var tvungen att kika jag med ;)
Yes! Då var soffan betalad!
Men ska vänta lite till och kolla om jag får jobba eller inte,
i sommar.
För får jag inte de så kommer tyvärr alla dom pengarna att gå till lägenheten.
men men skönt ändå!
Nice nice ;)

20.50
Jag kommer aldrig förlåta dig din jävel.
jag blir illamående så fort jag ser dig!


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Jag blir så avis på dig nu när jag vet hur mycket du får tillbaka!!! :S Jag vill också få tillbaka ;) Kommer inte få ett öre, kanske betala om jag har riktig otur, men jag jobbade inget förra året :P



Nämen...? Vad har hänt...?

2010-03-31 @ 08:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback