Torsdag

23.10
Idag har jag varit en sväng på partnerskolan.
gjorde lite tester på "mitt barn".
Kollade läsutvecklingen.
Spännande spännande.
Ska dit imorrn igen,
men tror det blir att vara där hela dagen.
Meningen var först att man skulle ta två halvdagar.
men får nog ta en halvdag och en heldag.
Men men det ser vi imorrn.
Sen så kom Jenny hit och vi åt gooood mat.(nattkröken)
Också bakade vi dumlekakor =)
Mums mums.
Något att smaska på när man känner godis sug :P
Sen 20.45 bar de iväg till aerobicsen.
Mina ben hängde inte med alls idag.
var inte taggad för fem öre att ens gå dit.
men men man offrar sig ;)
Nu efteråt kan jag inte sova istället..
vaktmästaren var här idag också.
vilket jäkla pucko.
kan bara inte förklara här hur puckad han var.
men men hoppas jag slipper han nästa gång.
antagligen inte.
För en av killarna har varit här alla andra gånger.
så den nya som kom nu är väll utbytt från den andra.
men men livet går vidare och snart är de helg! <3
Nu ska jag försöka sova eller låta tiden gå.
God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback