Måndag

19.29
En trevlig helg!
Linus dök upp här på torsdag kväll.
sen på fredagen kom robin.
på lördagen kom en hel del annat folk som jag inte ens kan namnen på!
men det var iaf jenny, johan, maria och fredde.
Jenny och johan hade med sig massa kompisar.
så mellan 3-4 tiden på natten var de iväg härifrån.
på söndagen var jag helt död!
klev upp varje timme från 5!
Men var helt slö ändå.
Kom ingen vart med något.
på kvällen så kom man igång med att städa lite iaf.
men annars var de bara slö dag titta på film och vilade :P
idag är de då måndag och är fortfarande slö.
Men måste verkligen vakna till liv imorrn.
måste göra lite skolarbete så vi blir klara någon gång.
börjar bli less på skiten nu.
just nu vill jag bara hem till sollefteå och jobba lite!
men först till helgen är de ner till brorsan!
det duger bra det med :D
hoppas robin inte jobbar på torsdag eller fredag
så kan vi åka så tidigt som möjligt och  få en lång helg!
men nu ska jag fundera på lite skol arbete.
God natt!


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Det var en rolig fest! ;) Nästa gång blir det kubb, eller bara kubb! :P

2010-05-25 @ 08:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback