måndag

08.05
¤ Hemresa från sollefteå igår.

¤ Var till farmor en sväng på morgonen.

¤ Kom hem och åt på pizzan med lundins.

¤ For till robin och åkte med husvagnen därifrån.

¤ Det tog 6 timmar att åka ner till täby.

¤ Det var nöd och näppe att jag hann med tåget som gick 21.51.

¤ Men jag hann och trött är jag idag!

¤ Nu skola

17.08
¤ jag och jenny gick ner på nya sko affärn..
hittade så klart 2 nya skor och en ny börs.
Det var ändå dags att handla de.

¤ Gick hem, åt lunch, cyklade till tuna park.

¤ Kom hem med lite nya kläder också.
3 linnen, shorts

¤ Nu blir de inge mer shopping förräns nästa år!

¤ Nu Middag..

22.17
¤ varit och tränat ebbe lite inför tävling på onsdag!
allting håller på att balla ur nu!

¤ Ne nu ska man skriva lite tenta sen sova!
Natti!


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Det kommer gå så bra så! =)

2010-06-01 @ 08:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback