Måndag

19.16
Skola idag då.
Grupparbete.
Denna gång om jämställdhet.
ja de är ju som de är också.
Får hoppas på att de är rätt de vi gör bara.
När jag kom hem var jag svin trött och la mig på soffan för att vila..
den vilan blev mycket kort.
Dom borrar tammefan varje dag i väggen.
Varje dag hör jag ett dånande ljud från andra sidan!!
håller på att bli tokig.
Iaf blev sugen att gå ut och träna ebbe lite så vi kom nyss in igen.
De gick såååå bra.
hoppas dagen då vi ska tävla också är en bra dag.
för häromdagen var de en skit dag.
Men tränade lite med klickern idag för att få igång han lite och klicka på det som var perfekt.
Jag älskar verkligen klickern.
får klicka lite innan tävlingen så han är pigg.
Men jag kommer ju vara nervös till tusen!!
Imorrn ska jag försöka låtsas som om de vore en tävling.
Dock ensam.
vet inte hur man tar kontakt med hundfolk här nere och så :P
Men de får gå som det går.
då ser jag vad jag behöver träna på.
Nu ska vi glo på tv och Ebbe ska få lite mat!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback