Torsdag

07.45
ser ut som om det kommer bli fint väder idag.

¤ Fick PM från sollefteås tävling den 15 juni igår.
jag tävlar mot tindra och en till i vår klass.
Nu håller vi tummar och stortåar :P

¤ Snart bär de iväg till skolan så nu måste jag göra ett ryck.

11.07
¤ är nu tillbaka hemma från skolan

¤ ska nog träna ebbe lite inför tävlingarna.

¤ Nu börjar jag känna mig nervös!

¤ 1 Dag kvar sen är man hemma i sollefteå för en stund <3

19.14
¤Det finns inget positivt med bilar!
Dom ska skrotas!!!

20.56
http://www.youtube.com/watch?v=Ov3shaHwlEc
Till Jenny ;P


Kommentarer
Postat av: Jenny :)

Haha, vilket grej! ;) Roligt och knäppt var det! XD

Jag mår hemskt över din bil eftersom det var vi som hade den sist... Men det var inget konstigt då alls... :/

2010-05-28 @ 09:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback