Fredag

19.23
Skrev ett långt inlägg igår..
just när jag var klar kom jag åt någon knapp så sidan uppdaterades..
alltså all text försvann..
orkade inte skriva något alls då istället :P

Idag har jag haft en städdag.
passade på att tvätta också.
hade en del med mig från sollefteå.
tvättade också mina sängkläder.
Hundarna har varit och sprungit i höggräset
och släpar in små frön som fastnar i mattor och allt!
fattar inte vart dom kommer ifrån.
försökte få upp de mesta men några sitter ännu kvar i mattan..

Lilly har också fått för sig att gömma alla ben som finns här.
och hon var inne i sovrummet och grejade på.
när jag kommer in där är sängen full med blod.....
hon har skrubbat sig på nästan med benet som hon försökte gömma.
och när hon då skulle under täcket med benet smetade hon av allt blod där..

Men iaf..
har inte gjort så myket mer vad jag vet.
fick otroligt ont i huvudet förut så la mig en stund men de blev inge bättre.
fick ta en alvedon också då släppte de.
men idag är de också fredagsmys..
så ska nog ge hundarna lite mat och sen handla något gott på affärn :P
men har inte riktigt bestämt vad ännu..

Har också kollat på turkiet resor!
blev så otroligt sugen.
en vecka för ca 3500:-
all inclusive!
men de var om en vecka man skulle åka
och de har jag varken tid eller råd med :P
men funderar på en turkiet resa i maj där någongång.
förhoppningsvis har man lite mer pengar
och har inte en kastrering som väntar då iaf.
men de dyker säkert upp något annat.
något med bilen som är trasigt eller något.
förvånar mig inte!

nu ska vovvarna få lite mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback