lördag

09.27
Här i veckan har de inte hänt så jätte mycket.
har varit lite skola och lite skolarbete hemma.
Men vi går till hundparken nästan varje dag.
jätte bra träning för Lilly.
Ebbe han bryr sig inte ett dugg där inne.
han bara springer iväg.

men till min stora fasa.
så hittade jag en fästing på Lilly igår.
hundarna var jätte rädd för mig en timme efter att ja tagit bort den.
jag var nog helt hysterisk.
men det är ju så vidriga djur så de finns inte!
men tack o lov så har dom uppfunnit borttagare
så man inte ens behöver vara i närheten.
jag använder en sån där penna med en ögla på.
skiiit bra.
den där fästingen låg och sprattlade i slasken så ja tände på den.
luktade vidrigt.
usch usch usch.
nu tro ja att ja ska gå en sväng till parken.
kolla om de finns några andra hundar vaken idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback