onsdag

21.04
Idag har jag och robin varit tillsammans i 3 år.
har inte "firat" det på något vis alls.
men huvudsaken är väll att man tyck om varann än?

Idag har de varit skola.
egentligen hela dagen men orkade inte stana kvar efter lunch.
jag tycker hon rör till det mer än hjälper.
Jenny var här en stund och provade spela wiiet :)
mycket könstiga grejer finns de!
har inte gjort så himla mycket mer idag.
varit ute med hundarna så de fick springa lite.
och gett dom mat för ett antal timmar sen :P
borstade nyss tänder på dom.
tycker dom börja lukta i munnen så hoppas de häjlper lite iaf.
dom var riktigt duktiga.
lite stretande var det bara för att man måste försöka iaf.
men utan resultat så satt dom ändå bägge två där stilla och vänta på att bli klar.
mina två hjärtan <3.
imorgon blir de en sväng på skolan igen.
får se om de blir hela dagen där då.
får se hur man känner sig imorgon.
som sagt lektionerna är frivilliga.
det är böckerna som är de viktigaste.
hoppas boken kommer imorgon
kanske man stannar hemma och läser på eftermiddagen istället.
Men som sagt får se då.
Nu ska jag ta en fika och sen sova.
:D
är jätte trött faktiskt, ja undrar varför.
har fått nå skit virus på stor datorn också.
attans.
orkar inte ens ta tag i det så får sitta på lillen så länge :P
Natti :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback